Vacatures

Bestuur en coördinatoren van Artishock zoeken (binnen en buiten de Vereniging) contact met kandidaten voor onder andere de volgende functies:

Barmedewerkers/sters

Bij verschillende andere werkgroepen zijn gastheren/-vrouwen nodig. Gevraagde kwaliteiten: gezellig, gastvrij en accuraat kunnen optreden; een sociaal 'dier' met verantwoordelijkheidsgevoel.

Geef je op bij de werkgroep.

Werkgroep Galerij zoekt versterking

De werkgroep Galerij verwelkomt graag nieuwe kunstminnende vrijwilligers! Bij Artishock is elke maand een nieuwe expositie te zien, die op de eerste zaterdagavond van de maand om 20.00 uur wordt geopend.
Als lid van de werkgroep Galerij kun je veel van je eigen ideeën kwijt en bijvoorbeeld mogelijke exposanten aandragen en kunstenaars die zich aanmelden beoordelen. Of je bereidt de expositie voor samen met de exposant of bent de gastvrouw of gastheer bij de opening.
Heb je een vlotte pen, dan heb je wellicht zin in het maken en schrijven van het interview met de exposant en het schrijven van aankondigingsteksten.

Heb je interesse of vragen of allebei? Bel of mail Conny van Gelder: Con.gelder@kpnmail.nl, 06 12273290.

Andere functies

Zoek je een andere functie binnen Artishock? Wil je pr-werk doen, meedoen met de programmering? Verschillende werkgroepen kunnen versterking gebruiken.

Ken je iemand anders die toe is aan iets leuks? Leden van Artishock worden verzocht in hun omgeving mensen te spotten die actief willen worden in de Vereniging en een van bovenstaande functies eigenlijk best zouden willen vervullen.

Vragen? Aanmelden?
Inlichtingen en aanmelden voor de functie van coördinator en bestuurslid bij onze vice-voorzitter, Jozé Rutten-Nass. Zij verstrekt ook graag informatie over andere functies.
Je kunt natuurlijk ook altijd terecht bij een coördinator van een werkgroep. Informatie van de verschillende werkgroepen vind je aan de linkerkant in het menu.

Tot ziens bij Artishock....